Pacientų kreipimosi į įstaigą tvarka

1. Į VšĮ Žaslių pirminės sveikatos priežiūros centrą pacientai gali kreiptis:
1.1. Dėl būtinosios medicinos pagalbos:
1.1.1.esant būtinosios medicinos pagalbos indikacijoms, pacientams suteikiamos nemokamos ambulatorinės paslaugos (paslaugos teikiamos ir nedraustiems privalomuoju sveikatos draudimu).
1.1.2. nesant indikacijų būtinajai medicinos pagalbai ir neturint siuntimo ir/ar privalomojo sveikatos draudimo – pacientai už suteiktas asmens sveikatos priežiūros paslaugas moka patys, jei nėra sudaryta sutartis su gydymo įstaiga, prie kurios jie prisirašę.
1.2. Dėl planinės medicinos pagalbos
1.2.1.su sveikatos draudimą patvirtinančiais dokumentais, teikiamos nemokamos paslaugos, pagal Asmens sveikatos priežiūros paslaugų nomenklatūrą;
1.2.2. teikiamos mokamos asmens sveikatos priežiūros paslaugos, patvirtintais įkainiais ir nustatyta mokamų paslaugų teikimo tvarka..

2. Gydytojui nusprendus, kad pacientą reikia stacionarizuoti, jis nukreipiamas į atitinkamo ligų gydymo ligoninę.

3. Planinėms ambulatorinėms konsultacijoms pacientai registruojasi:
3.1. tiesiogiai atvykę į registratūrą. Registruojantis pacientui nurodoma data, laikas ir kabineto numeris;
3.2. telefonu. Pacientas užregistruojamas į eilę pas šeimos gydytoją, tačiau atvykus nustatytą dieną, pacientas turi registruotis registratūroje bendra tvarka ir pateikti reikalingus dokumentus: asmenį ir sveikatos draudimą patvirtinančius dokumentus.